Organizacja pracy w okresie świątecznym

07 Dec Organizacja pracy w okresie świątecznym

Ten rok powoli się kończy, więc chcielibyśmy podzielić się z Państwem naszymi godzinami pracy w nadchodzącym okresie świątecznym.

Rok dobiega końca, więc chcielibyśmy podziękować Państwu za wszystkie zamówienia i wspólne projekty. Ponieważ chcemy, aby nasza współpraca była jeszcze bardziej efektywna i komfortowa, na przełomie grudnia i stycznia wprowadzimy w Solarity nowy system ERP. Dlatego nasza przerwa świąteczna będzie w tym roku nieco dłuższa niż zwykle. Informujemy, że podczas implementacji systemu ERP, nasza praca będzie ograniczona w następujący sposób:

23.12.2020 – Ostatni dzień na realizację zamówień przed okresem świątecznym
28.12. – 31.12.2020 – Ograniczona praca magazynu
1.01 – 10.01.2021 – Zamówienia będą potwierdzane po 11. stycznia; W tym okresie nie będą miały miejsca żadne wysyłki ani transporty
11.01.2021 – Wznowienie pracy

Dziękujemy za zrozumienie. Jeśli mają Państwo pytania dotyczące naszej oferty, zapraszamy do kontaktu z nami.