Reklamacje

Przykro nam, że zakupiony u nas produkt musi być rekalmowany. Dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć szybkie i sprawiedliwe rozwiązanie.

Najlepszym i najszybszym rozwiązaniem jest wypełnienie formularza producenta, którego produktu dotyczy reklamacja. Jeśli potrzebują Państwo dalszej pomocy, prosimy wypełnić poniższy formularz lub napisać e-mail na adres claims@solarity.cz

Większość roszczeń, z którymi mamy do czynienia, to uszkodzenia mechaniczne, które są zwykle spowodowane transportem lub złym obchodzeniem się z produktami. Gwarancja producenta nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych.

 

Poniżej znajdują się przykłady uszkodzeń mechanicznych spowodowanych głównie transportem lub niewłaściwą obsługą towarów. Jeśli Państwa sprawa związana jest z uszkodzeniem mechanicznym, należy złożyć reklamację transportu.

CZEGO DOTYCZY PAŃSTWA REKLAMACJA?

Prosimy upewnić się, że reklamacja dotyczy właściwej przyczyny przed złożeniem wniosku.

Podczas odbioru towaru należy sprawdzić następujące elementy:

  1. Opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń

  2. Towar odpowiada zamówieniu

  3. Otrzymanie dokumentu CMR (karty dostawy)

  4. Jeśli uszkodzenie jest widoczne, należy je zanotować w CMR, poinformować dział logistyczny Solarity i zrobić zdjęcia. W przeciwnym razie nie możemy rozpocząć czynności związanych z ubezpieczeniem.

Prosimy o przesłanie szczegółowego opisu reklamacji zawierającego numer zamówienia, numer faktury, kopię CMR oraz zdjęcia, jeśli są istotne dla reklamacji tutaj.

JEŚLI REKLAMACJA NIE JEST ZWIĄZANA Z USZKODZENIAMI MECHANICZNYMI,

PROSIMY POSTĘPOWAĆ ZGODNIE Z PONIŻSZYMI INSTRUKCJAMI

Producenci falowników sami zajmują się reklamacją. W celu uzyskania najszybszego rozwiązania, należy złożyć reklamację bezpośrednio na stronie producenta.

Należy wykonać poniższą procedurę dla falowników zainstalowanych w Unii Europejskiej. W przypadku instalacji poza UE, prosimy napisać e-mail na adres claims@solarity.cz.

Przed złożeniem reklamacji należy upewnić się, że nie dotyczy ona uszkodzeń mechanicznych, które nie są objęte gwarancją producenta.

W celu złożenia reklamacji inwertera SolarEdge, należy zalogować się do portalu Monitorowania. Jeśli nie posiadają Państwo jeszcze konta, prosimy postępować zgodnie z instrukcjami znajdującymi się tutaj.

Krok 1: Opis problemu

Należy udokumentować jak najwięcej. Ułatwi to identyfikację problemu:

  • Opisz problem
  • Nazwa strony
  • Numer seryjny wadliwego produktu
  • Zdjęcia ukazujące problem

 

Krok 2: Kontakt z SolarEdge

  • Przejdź do portalu ze wsparciem
  • Połącz się ze Stroną Wsparcia SolarEdge
  • Wybierz czy jesteś właścicielem systemu czy instalatorem

SolarEdge Support

 

Krok 3: Utworzenie sprawy

  • Zespół wsparcia sprawdzi podane informacje i wykorzysta dane monitorowania do analizy problemu
  • Jeśli zespół wsparcia potwierdzi wadliwy element, przydzielony zostanie numer RMA

Krok 4: Wymiana

Krok 5: Zwrot pieniędzy

W celu złożenia reklamacji inwertera firmy Fronius, należy odszukać najbliższego Partnera Serwisowego firmy Fronius, który zajmie się reklamacją.

W regionie Europy Środkowej i Wschodniej firma TERMS (autoryzowany partner serwisowy SMA) zajmuje się reklamacjami. Jeśli nie są Państwo z tego regionu, prosimy skontaktować się z SMA Germany.

W celu złożenia reklamacji inwertera firmy Huawei, należy wypełnić formularz reklamacyjny znajdujący się na stronie internetowej firmy.

Aby zgłosić reklamację falownika KACO, należy wypełnić formularz online KACO.

 

W przypadku jakichkolwiek problemów z falownikami SolaX prosimy o kontakt z Działem Serwisu SolaX Power EU i upewnienie się, że podano wszystkie niezbędne informacje.

Aby zgłosić reklamację produktów Tigo, skontaktuj się z obsługą klienta Tigo i upewnij się, że podałeś wszystkie niezbędne informacje.

Procedura reklamacji wadliwych paneli słonecznych jest taka sama dla wszystkich producentów modułów.

 

  1. Wypełnij formularz reklamacji modułu
  2. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w tym dokumencie
  3. Prześlij reklamację i zdjęcia przez formularz kontaktowy na dole strony lub przez nasze centrum rozwiązywania problemów

 

Nie zapomnij załączyć faktury proforma, zdjęć wady i formularza reklamacyjnego z pierwszego kroku.